A weboldalon sütiket (cookie) használunk, hogy javítsuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújtsunk. 
További információ 

Ár:
7.900 Ft
Menny.:

A nagy gyémántrablás kártyajáték

Ár:
7.900 Ft
Menny.:
Elérhetőség: Azonnal, raktárról
Gyártó: Z-Press Kiadó
Szerezhető hűségpontok: 79

Készségfejlesztő kártya trénereknek


✓ Nyomozós kártyajáték praktikus vászontasakban
✓ Élménydús intervenció számos készség fejlesztésére
✓ Aktív, izgalmas és szórakoztató felfedezési folyamatok

Könyvismertető

Jó lenne feldobni a tréninget valami igazán különlegessel?
Íme egy izgalmas eszköz, mellyel számos terület készségei érinthetők és fejleszthetők: 

A NAGY GYÉMÁNTRABLÁS ► Készségfejlesztő kártya trénereknek

 

A résztvevők sokkal jobban tudnak gondolkodni és tanulni, ha a folyamat aktív, izgalmas és vidámságot jelent a számukra. Ehhez kínál nagyszerű intervenciót a nyomozós kártyajáték. 


Az élménydús játék közben a figyelem végig fennmarad, a bevonódás garantált, a folyamat pedig szórakoztató. Olyan fontos és alapvető készségek és témák kerülnek felszínre, mint a problémamegoldó és kommunikációs készség fejlesztése, az együttműködés és a csoportmunka erősítése, konfliktuskezelés, döntéshozatal, tárgyalástechnika és vezetői készségek. 

 

A játék célja:

A csoport tagjai közösen, 27 nyom segítségével megfejthetik a "Nagy gyémántrablás" rejtélyét.
Minden kártyán olyan információk szerepelnek, melyek közelebb visznek a megoldáshoz, azonban az egyes információkat kizárólag szóban lehet egymással megosztani. Tilos jegyzetelni, rajzolni, a kártyákat egymásnak megmutatni, körbeadni. A csoport tagjai nem állhatnak fel, nem sétálhatnak. A rejtély megoldására 15 perc áll rendelkezésre.

Hány fős csoporttal ideális a játék? 

9–12 fővel ideális, mert így mindenkinél csak 2–3 kártya van, ennyi információt még nehézség nélkül "elbírnak" a résztvevők .

Mennyi a minimum és mennyi a maximum fő a játékra? 

Maximum 27 fő, mert ennyi "nyom" (kártya) van. A minimum pedig 4–5 fő, ekkor egy embernél 5–7 kártya van, ebben az esetben nehezebb az információhalmazzal boldogulni.

Mi a játék menete? Ki kell osztani vagy húzni kell a kártyákat? 

A kártyákat ki kell osztani, felesleges időt tölteni a húzással (de lehet húzatni is persze – ennek nincs jelentősége).

Kell-e moderátor a játékhoz?

Moderátor ahhoz kell, hogy elmondja a szabályokat – bár ez szerepel az egyik kártyán is –, vagy ha nagyon elakadnak, akkor lehet, hogy pl. egy segítséget ad. A játék után viszont a facilitálás szép keretet ad a megbeszélésének. 

Csak egyszer játszható és csak egyféle kimenetel van?

Igen, a játéknak egyféle kimenetele van. 

A játék végén milyen konklúzió vonható le?  

Például: 

  • Milyen volt a csapatmunka/kommunikáció/csapatszerepek/hatékonyság? (pl. Hogyan lehetett volna másképpen csinálni?) 
  • Mi segített csoportként megoldani a feladatot/mi akadályozta? 
  • Mik a hatékony beszélgetés jellemzői? 
  • Mitől vesz más irányt egy beszélgetés? 
  • Hogyan lehet visszaterelni a medrébe egy beszélgetést? 
  • Milyen tanulási pontokat fedezett fel a csapat önmagáról csapatként/egyénileg?

 

A nyomozás során a résztvevők különböző készségei fejlődnek:

  • problémamegoldás 
  • kommunikációs készségek 
  • csoportmunka 
  • konszenzuskeresés 
  • vezetői készségek 
  • bevonás 
  • felhatalmazás 
  • facilitálás

 

A nyomozás végére az is kiderül, hogy ki, mikor, hol és milyen indítékból lopta el a gyémántokat. Játékra fel!